Головна / Публікації / Дайджест / Китай заборонив мовлення телеканалу BBC World News у країні через неприпустимого змісту

Китай заборонив мовлення телеканалу BBC World News у країні через неприпустимого змісту

Дайджест

На минулому тижні МЗС Китаю зажадав від BBC World News публічних вибачень за "неправдоподібні новини та політизацію пандемії нового коронавируса ".

Китай заборонив мовлення телеканалу BBC World News у країні через неприпустимого змісту

Державне управління радіомовлення і телебачення (NRTA) КНР оголосило сьогодні про припинення мовлення телеканалу BBC World News на території Китаю через серйозних порушень вимог до змісту репортажів.

Як заявили у відомстві, репортажі телеканалу BBC World News про Китай серйозно порушували правила регулювання теле- і радіомовлення та правила мовлення для іноземних супутникових телеканалів, зокрема вимоги до правдивості та неупередженості, і цим поставили під загрозу національні інтереси і єдність народів Китаю .

"Оскільки канал порушив вимоги до мовлення в Китаї іноземних телеканалів, каналу BBC World News відтепер заборонено надавати послуги на території КНР. Державне управління радіомовлення і телебачення КНР не прийме до розгляду заявку телеканалу на продовження мовлення ще на один рік ", - йдеться в заяві відомства.

Як повідомлялося, минулого тижня британський медіарегулятора Ofcom відкликав ліцензію у китайського CGTN, що веде мовлення англійською мовою. Як уточнюється в поширеній заяві, власник ліцензії Star China Media limited нібито не контролює редакційну політику даної телекомпанії і тим самим порушує законодавство Великобританії.

МЕТАЛЛУРГПРОМ
Додати коментар
Коментарі (0)
Прокоментувати
Войти с ВК Войти с ФБ Войти с Яндекс
Увійти через:
Войти с ВК Войти с ФБ Войти с Яндекс